ΙΜΑΝΤΕΣ ΚΥΛΗΣΕΩΣ

► ➤ ☛ "CoDe of Production & Linguistic Enrichment of Panhuman Speech". "Ο ΚώΔιΚας της ΓΛωΣΣιΚής ΠαΡαΓωΓής και του εΜΠΛουΤιΣΜού του ΠαΝαΝΘΡώΠιΝου ΛόΓου".

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Η… αόρατη Επιγραφή της Πύλης των Λεόντων των Μυκηνών! -Οι λίθοι κραυγάζουν…-

ΙΔΟΥ!





Ιδού η «αόρατη» και… τρίγλωσση επιγραφή της Πύλης των Λεόντων, των κυκλώπειων τσιμεντοκατασκευών*, του Οχυρού της Πόλεως των Μυκηνών, όπως αυτή φαινόταν πριν από το 1970 και έχει αποθανατισθεί – περισσότερο ή λιγότερο, επιτυχώς – σε φωτογραφίες που κοσμούν προσωπικές συλλογές, αναμνηστικά δελτάρια και σχετικά βιβλία.
Κομίζω… γλαύκα εις Αθήνας! Διαπιστώστε την ύπαρξη της "άγνωστης" αυτής επιγραφής παρατηρώντας προσεκτικά το υπέρθυρο της Πύλης των Λεόντων από π.χ. την σελ. 311 του Α΄ τόμου της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους, της Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε. και, εάν είστε ολίγον μύωπες και δεν σας συμβαίνει συχνά να οφθαλμαπατάσθε, αφού απορρίψετε την περίπτωση μιας καλοστημένης απάτης, σχεδιάστε την και μέσω int., και χωρίς πνευματικά δικαιώματα, δημοσιεύσατέ την προς… αποκρυπτογράφησιν!
Τι μπορεί να λέει μια επιγραφή που ανακατεύει την… Γραμμική Α και Β, τα… Ιδεογράμματα (όπως στον Δίσκο της Φαιστού) και τα… Αιγυπτιακά; Κανείς σοβαρός επιστήμων, και να την «έβλεπε»,  δεν θα το είχε διανοηθεί να καταπιαστεί με αυτήν!
.............................................................
* από σκυροκονιάματα, εκ χαλίκων πήγματα είναι οι γιγάντιοι δομικοί λίθοι πανάρχαιων οχυρών, μνημείων, θησαυρών - πυραμίδων, κλπ. ανά την υφήλιον.


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

   Ο εγχάρακτος, γλυπτός είτε γραπτός διάκοσμος σε οικιακά και χρηστικά σκεύη, εργαλεία, δοχεία, κοσμήματα, νομίσματα, αναθήματα, κτήρια, τάφους κλπ., οπουδήποτε,  δεν αποτελεί, αποκλειστικά, εμπνευσμένες καλλιτεχνικές απεικονίσεις ή σύμβολα, όπως από πρώτη άποψη φαντάζει στους ανυποψίαστους ή στους... αγράμματους κάθε εποχής, αλλά, πολύ συχνά, σχετικά κείμενα-επιγραφές.

   Η Πύλη των Λεόντων, ποίημα των προϊστορικών χρόνων, δεν φέρει... σύμβολα ούτε είναι διακοσμημένη με στοιχεία καλλιτεχνικής δημιουργίας, όπως διδάσκουν οι "ειδικοί" αλλά… φωνάζει! Εδώ είναι που η επιγραφή γίνεται έμπνευση για ανεπανάληπτα διακοσμητικά τεχνήματα!

   Εν αρχήι ήν ο Λόγος! Ο Έλλογος άνθρωπος, φωνήν έχων, δεν γράφει… Εικονογραφών! Ο Έλλογος άνθρωπος ειΚοΝοΠοιεί ~ (επι)ΓΡάΦει τον φωνητικόν λόγον, του γραπτού λόγου, δε, τα δε στοιχειώδη ειΚοΝοΠοιήΜαΤα ~ ΓΡάΜΜαΤα τα ονομάζει.

Εμείς, εδώ, θα διδάξουμε την Κοινή Εικονογράμματη και, στην εξέλιξή της, την Παλαιογραμμική Γραφή!



ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ:
 Η σελίδα 311 του Α΄ τόμου της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους, της Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε.
     - 311 page, Α΄ volume of the History of Greek Nation, Athens Publishing S.A. -

– Ίστωρ της ποιητικής των Γραμματοσημάτων του Λόγου,
της Εικονογράμματης και της Παλαιογραμμικής Γραφής,
 είναι ο ΛέΓων! 
Πολλά πράγματα περνούν απαρατήρητα, δίπλα μας.
Οι υποψιασμένοι... βλέπουν,
είπε ο Προφύτης! –
(Προφύτης = ο Προφυτεύων, ο Υπονομευτής)




1 σχόλιο:

  1. Η επιγραφή της πύλης των λεόντων , στις Μυκήνες με ελληνικά ιερογλυφικά

    So ma ra = Θεά των οδυνών (τοκετών) , Μεγάλη μητέρα, Ρέα
    Ja da po = πανίερη Δήμητρα , ποτνια θηρών + ja ta ti = Ταυρώ (προσωνύμιο της Αρτέμιδος), πότνια θηρών + ka we ka = θυσία στην πανσέληνο Καβείρω (προσωνύμιο της Δήμητρας) και στην:wa2 o me = πάμφωτο , ορθία , Αρτέμιδα.

    ΘΕΑ ΤΩΝ ΟΔΥΝΩΝ (ΤΟΚΕΤΩΝ) , ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΡΕΑ.
    ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΠΟΤΝΙΑ ΘΗΡΩΝ + ΠΑΝΙΕΡΗ ΤΑΥΡΩ (ΑΡΤΕΜΙΔΑ), ΠΟΤΝΙΑ ΘΗΡΩΝ + ΘΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ ΚΑΒΕΙΡΙΑ (ΔΗΜΗΤΡΑ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΜΦΩΤΟ ΟΡΘΙΑ (ΑΡΤΕΜΙΔΑ).

    Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
    Αναγνώστης, μεταφραστής, Πελασγικών, μινωικών γραφών και του Δίσκου της Φαιστού στο κρυφό και φανερό κείμενο.
    Βλυχιά Κνωσού
    Όχι αρχαιολόγος.
    (Γράφω όχι αρχαιολόγος, διότι το <> καλύπτει μόνο το 1/100 , των γνώσεων που χρειάζονται , για την δουλειά που κάνω εδώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή