Ίστορος-Διδασκάλου της Εικονογράμματης και
Παλαιογραμμικής Γραφής
Είναι γεμάτος ο Αρχαίος Κόσμος με επιγραφές του Κοινού, Παγκόσμιου, Ελληνικού Εικονογράμματου & Παλαιογραμμικού Συστήματος Επιγραφής-Αναγνώσεως!
Και εδώ, σε αυτήν την ενεπίγραφη Πέτρινη Τράπεζα Θυσιών και Αίνων, από τον Κόφινα των Αστερουσίων Ορέων της Μινωικής Κρήτης,
χτυπάει η καρδιά της Πρωτογένειας του ανεπανάληπτου Ελληνισμού!
[Προσοχή, να μην παρανοήσουμε την έννοια του Ελληνισμού και προσβάλλουμε τους Βαρβάρους* και, πρό πάντων, να μην αδικήσουμε τους… αείπαιδες Έλληνες!
*Βάρβαρος = πάς αλλόφωνος, κατά τον Ηρόδοτο.]
ΔΙΑΒΑΣΤΕ μαζί μας!
Προτού
διαβάσετε αυτά, απαραίτητο είναι να παρακολουθήσετε μία σειρά απλών μαθημάτων
από:
Η ανάγνωση έγινε με τα Στοιχεία-Γράμματα από
"Το Κοινό Εικονογράμματο και Παλαιογραμμικό Αλφάβητο του Αρχαίου Κόσμου"
Κατεβάστε - Μελετήστε - Διαδώστε το
που ενοποιεί τον πανανθρώπινο γραπτό λόγο και λύνει τα μυστήρια των Ιερογλυφικών, των Κινέζικων, των Γραμμικών γραφών, του Δίσκου της Φαιστού, των γραφών των... Εξωγήινων κλπ.
και ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ μία Σειρά σχετικών ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Διαχρονικά, ο εγχάρακτος, γλυπτός είτε γραπτός διάκοσμος σε οικιακά και χρηστικά σκεύη, εργαλεία, δοχεία, κοσμήματα, νομίσματα, αναθήματα, κτήρια, τάφους κλπ., οπουδήποτε, δεν αποτελεί, αποκλειστικά, εμπνευσμένες καλλιτεχνικές απεικονίσεις ή σύμβολα, όπως από πρώτη άποψη φαντάζει στους ανυποψίαστους ή στους... αγράμματους κάθε εποχής, αλλά, πολύ συχνά, σχετικά κείμενα-επιγραφές.
Αλήθεια, ανηφορίζοντας από το Θεραπευτήριο του ‘Λεβήν (Ασκληπιείον), περίλυπος ένεκα του επικείμενου θανάτου του, στο Ιερό της κορυφής των Αστερουσίων, τί άλλο είχε να φροντίσει ένας ανυπότακτος Κρητικός παρακαταθήκη εις τους αιώνες των αιώνων, για τους "έξω καρδιά", τους γλεντζέδες και γενναίους Κρητικούς;
Εν αρχήι ήν ο Λόγος! Ο Έλλογος άνθρωπος, φωνήν έχων, δεν γράφει ως εικονογράφος ούτε... κρυπτογραφεί! Ο Έλλογος άνθρωπος σε ένα παγκοσμιοποιημένο, λόγω του εμπορίου, περιβάλλον, από την προϊστορική εποχή, ακόμη, δεν μπορούσε παρά να χρειάζεται ένα Κοινό Σύστημα Επιγραφής-Αναγνώσεως, την ίδια δε στιγμή και για τον ίδιο λόγο δεν μπορούσε να αλλάζει Κώδικες-Συστήματα Επιγραφής και Αναγνώσεως ούτε κάθε χίλια ούτε κάθε χιλιάδες όσες έτη.
Εμείς, εδώ, θα διδάξουμε την Κοινή Εικονογράμματη και, στην εξέλιξή της, την Παλαιογραμμική Γραφή!
Διαχρονικά, ο εγχάρακτος, γλυπτός είτε γραπτός διάκοσμος σε οικιακά και χρηστικά σκεύη, εργαλεία, δοχεία, κοσμήματα, νομίσματα, αναθήματα, κτήρια, τάφους κλπ., οπουδήποτε, δεν αποτελεί, αποκλειστικά, εμπνευσμένες καλλιτεχνικές απεικονίσεις ή σύμβολα, όπως από πρώτη άποψη φαντάζει στους ανυποψίαστους ή στους... αγράμματους κάθε εποχής, αλλά, πολύ συχνά, σχετικά κείμενα-επιγραφές.
Αλήθεια, ανηφορίζοντας από το Θεραπευτήριο του ‘Λεβήν (Ασκληπιείον), περίλυπος ένεκα του επικείμενου θανάτου του, στο Ιερό της κορυφής των Αστερουσίων, τί άλλο είχε να φροντίσει ένας ανυπότακτος Κρητικός παρακαταθήκη εις τους αιώνες των αιώνων, για τους "έξω καρδιά", τους γλεντζέδες και γενναίους Κρητικούς;
Εμείς, εδώ, θα διδάξουμε την Κοινή Εικονογράμματη και, στην εξέλιξή της, την Παλαιογραμμική Γραφή!
– Μερικές υποθέσεις της Ανθρωπότητος είναι καθαρά Ελληνικές υποθέσεις,
είπε ο Προφύτης! –
(Προφύτης = ο Προφυτεύων,
ο καλλιεργών το έδαφος γιά την φύτευση, ο Υπονομευτής)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου