ΙΜΑΝΤΕΣ ΚΥΛΗΣΕΩΣ

► ➤ ☛ "CoDe of Production & Linguistic Enrichment of Panhuman Speech". "Ο ΚώΔιΚας της ΓΛωΣΣιΚής ΠαΡαΓωΓής και του εΜΠΛουΤιΣΜού του ΠαΝαΝΘΡώΠιΝου ΛόΓου".

Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2020

Προσωνύμια Ηγεμόνων & Θεών εξ Αιγύπτου και Παραγγέλματα –Titles of Leaders & Gods from Ancient Egypt and Orders–

του Κ. Ι. Μπουζάνη  by Bouzanis K.

Ίστορος-Διδασκάλου της Εικονογράμματης & Παλαιογραμμικής Γραφής –Knower-Teacher of Pictographic & Ancient Linear Writing (Palaeogrammiki Scripture)–


 Ενώ ο Ωραπόλλων ο Νηλώος, γραμματικός, διδάσκαλος, υπομνηματιστής και ιερέας της αιγυπτιακής θρησκείας που έζησε στην Αλεξάνδρεια τον 5ον αιώνα, δεν κατάφερε να μας διαφωτίσει, ο 20ος αιώνας ασμένως ανέμενε μία... απερίγραπτα παιδαριώδη παραδοχή κάποιου Σαμπολλιόν γιά να λάμψει και να ανοίξει τον δρόμο και σε άλλους... αποκρυπτογράφους ώστε να κλείσουν τέτοιες τόσο σοβαρές παγκόσμιες υποθέσεις.
 [While, Horapollo from Nile, the Alexandrian, grammarian, teacher, memoirist and priest of the Egyptian religion who lived in Alexandria in the 5th century failed to enlighten us, the 20th century, with much joy, expected a… childish assumption, of some one Jean-Francois Champollion, to shine and to pave the way to other apocryptographers to close such serious cases.]

 Έχοντας σύμμαχό μας, το δοκιμασμένο πλέον, το "Κοινό Παγκόσμιο Σύστημα Επιγραφής-Αναγνώσεως του Αρχαίου Κόσμου" συνεχίζουμε την ανάγνωση πανάρχαιων κειμένων, από όπου της υφηλίου γης. Μία πολυετής έρευνά μας, σε εξέλιξη, ψάχνει για τους μαθητές της και τους διδασκάλους της που θα την συνεχίσουν, θα την προάξουν και θα την μεταλαμπαδεύσουν, αφήνοντας πίσω τους τα "ΝΑΙ μεν τα μεν και τα άλλα... άλαλα!" του J.-F. Champollion των Ιερογλυφικών, των M. Ventris και J. Chadwick της Ελληνικής Παλαιογραμμικής και των G. Grotefend και HRawlinson της Σφηνοειδούς Γραφής.

  [Having our ally, the tested now, " The Common, Global Greek System of Inscription - Reading of Ancient World", we continue to read ancient texts, from where of world. An our many years of research is looking for students to study and promote it, leaving behind the "YES! But…" and "Half job means nothing around something" of J.F. Champollion of  Hieroglyphics and of M. Ventris and J. Chadwick of Greek Ancient Linear Script and of G. Grotefend and H. Rawlinson of Cuneiform Script.]

    
 ➤ ΙεΡοΓΛυΦιΚά ~ τα ειΚοΝοΓΡαΦιΚά κείμενα! Όχι των Ιερέων γραπτά αλλά γραπτά με την χρήση εικονισμάτων. Εξ άλλου ΓΡάΜΜαΤα ~ τα ειΚοΝίΣΜαΤα των ήχων του έναρθρου, φωνητικού λόγου!

 [HieRoGLyPhiCs ~ eiCoNoGRaPhiC texts!! No texts of  Priests but texts using pictures-letters]

     Η ποικιλία των αρχαίων αιγυπτιακών κειμένων, από την στιγμή που αυτά είναι εμπλουτισμένα με τις σχετικές εικόνες αναφοράς, μας ανοίγουν τον δρόμο για την σίγουρη ανάγνωσή τους. Αρκεί να γνωρίζουμε την γλώσσα επιγραφής τους! Η γλώσσα όλων των πανάρχαιων γραπτών κειμένων είναι η Μητέρα των Γλωσσών, αυτή που σήμερα καλείται Ελληνική! Οι διασημότεροι των αρχαίων Ελλήνων μας το έχουν... εκμυστηρευτεί! 

[The variety of ancient Egyptian texts, that are enriched with the relevant reference images, paves the way for their sure reading. But we have to know their language! The language of all ancient written texts is the Mother of Languages, the one that today is called Greek! The most famous of ancient Greeks have confessed us it...]


Για την ανάγνωση χρησιμοποιήσαμε Στοιχεία-Γράμματα από:

Παρακολουθήσετε μία σειρά ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΕΩΣ από το ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ μας:

http://bouzanis.blogspot.gr/p/blog-page_7.ht

 

Attend a series COURSES of READING from our READING BOOK:

http://bouzanis.blogspot.gr/p/the-common-global-system-of-i.html




– Διότι μερικές υποθέσεις της Ανθρωπότητος είναι καθαρά Ελληνικές υποθέσεις,
είπε ο Προφύτης! –
(Προφύτης = ο Προφυτεύων,
ο καλλιεργών το έδαφος για την φύτευση, ο Υπονομευτής)

Because, some affairs of Humanity is purely Greek affairs,

 – said the Prophytis! –

 Profytevo = I am preparing  the soil to make the planting or, figuratively, to write the... history!

(Prophytis = He who cultivates the soil for the planting,  the underminer.)

 

ΑΚ 367

                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου